2010 Rugpjūtis 31 d.
„Mobil 1" tapo oficialia Amerikos sportinių automobilių klubo ir „Pep Boys" alyva
Amerikos sportinių automobilių klubas (Sports Car Club of America, Inc. (SCCA)) paskelbė, kad „Mobil 1" tapo oficialia šio klubo alyva. Partnerystė yra skirta suteikti gausią paramą klubo nariams ir padėti priartinti „Mobil 1", pagrindinį, pasak klubo, sintetinės variklių alyvos prekės ženklą pasaulyje, prie 50 000 autosporto organizacijos narių. Pagal jungtinės reklaminės sutarties dalį visi klubo nariai gaus išskirtinę 20 procentų nuolaidą perkant per „MobilRacingStore.com".
"Mobil 1" prekės ženklas yra veiksmingumo ir autosporto sinonimas visame pasaulyje ir mes esame sujaudinti galėdami naudotis šia partneryste", pasakė Amerikos sportinių automobilių klubo rinkodaros ir komunikacijos viceprezidentas Erik Pril (Eric Prill). "Mes tikimės plėsti šiuos naujus santykius ilgą laiką ateityje".
"Nuo 1944 klubas subūrė žmones, kurie yra įsimylėję automobilių lenktynes ir mes esame laimingi galėdami padaryti „Mobil 1" šios misijos dalimi", pasakė ExxonMobil kompanijos tepimo produktų rinkodaros vadovė Lea Riter (Leah Ritter). "Ši partnerystė leidžia mums užmegzti ryšius su vyrais ir moterimis, kurie išnaudoja savo automobilius kiekvieną savaitgalį".
Šalia nuolaidų nariams, naudojantys alyvą „Mobil 1" turės teisę dalyvauti dovanų programoje su grynaisiais pinigais ir prizais.
1944 metais įsteigtas Amerikos sportinių automobilių klubas kontroliuoja visas autokroso, ralio ir plento lenktynes visuose, tiek klubo, tiek profesionalų, lygiuose. Per 114 savo regioninių ir profesinių padalinių klubas kasmet prižiūri daugiau kaip 2 000 renginių.
„Mobil 1" papildomai praplėtė savo rinką patekdama į „Pep Boys", pagrindinio JAV pogarantinių autopaslaugų tinklo, turinčio daugiau kaip 6 000 remonto dirbtuvių ir daugiau kaip 590 parduotuvių 35 valstijose ir Puerto Rike, prekybos vietas. Pagal naujai paskelbtos sutarties turinį „Pep Boys" techniniai darbuotojai rekomenduos „Mobil 1" kaip šio tinklo pagrindinę sintetinę variklių alyvą.